Reklama

Potrzebny parking Ośrodka Kultury?

11/03/2022 08:08

Mieszkańcy ul. 1-Maja złożyli petycję o nietworzenie miejskiego, wolnodostępnego parkingu na działce naprzeciwko Ośrodka Kultury w Sejnach.

Plany co do wąskiej i zarazem długiej działki nr 858 mają związek z rozbudową Ośrodka Kultury i poszerzeniem jego oferty. Obejmują one zagospodarowanie jej na nowo. Na sesji grudniowej w 2021 roku radni miejscy na wniosek burmistrza i ratusza głosowali nad zmianami do planu zagospodarowania miasta w tym miejscu. Uchwała została podjęta 8 głosami za, przy 4 głosach wstrzymujących się, co daje miastu pole do utworzenia parkingu.

Jak mówił wówczas burmistrz Arkadiusz Nowalski, budynek komunalny na tej działce nie spełnia podstawowych norm (przypomnijmy, iż chodzi o drewniany, parterowy dom). Po wyburzeniu nie zostanie już odbudowany. Po powstaniu w Sejnach nowych lokali, do których mieszkańcy będą przeniesieni, działka może spełniać rolę parkingu dla Ośrodka Kultury.

Pomysł chcą oddalić sąsiedzi działki. W petycji z 28 lutego piszą, że obecny parking OK w pełni wystarcza i praktycznie nie bywa zapełniony. Wymieniają szereg powodów swego negatywnego stanowiska. To spadek wartości sąsiednich nieruchomości, wzrost hałasu i spalin - zagrożenie dla zdrowia mieszkańców, niebezpieczeństwo dla dzieci i innych osób przechodzących przez wjazd na planowany parking, gromadzenie się na nim osób zakłócających spokój, zagrożenie dla pojazdów, które jadą ulicą 1-Maja.

Utworzenie parkingu nazywają zbyteczną inwestycją i wskazują, że miasto ma inne wydatki.

Tymczasem rozbudowa Ośrodka Kultury pozbawi ten obiekt części obecnych miejsc parkingowych a pozostała część będzie niewystarczająca. 

Fot. zrzut z Geoportalu, działka nr 858 zaznaczona na czerwono.

 

 

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    mieszkaniec Sejn - niezalogowany 2022-03-11 09:40:34

    Włodarze nie liczą się z opinią mieszkańców i tak zrobią swoje,na jednej z ulic w mieście była żwirownia tam jest teraz zasypane wysypisko odpadów ,zasypano tereny zielone władza pozwala na wszystko "wolna amerykanka" a radni z komisji ochrony środowiska śpią.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Sejnianin dbający o kase miast - niezalogowany 2022-03-11 10:43:15

    Zupełnie niepotrzeby ten parking. Za dużo,o pieniędzy ma burmistrz? Stary parking kolo kona jest wystarczający. Tylko trzeba go poprawić. A czemu p.R.S nie pisze o petycji mieszkańców ulicy Nowa o dziura na dziurze w asfalcie. Może tam niech burmistrz da kase a nie na nikomu niepotrzebny parking. Czemu o tamtej petycję nie pisze "redaktor".

    • Zgłoś wpis
  • sejnet 2022-03-11 11:36:18

    R.S. ma szereg własnych obowiązków i nie żyje wyłącznie potrzebami innych osób, zwłaszcza kiedy sami o to nie zabiegają. Petycja mieszkańców ulicy Nowej nie jest mi znana. Tematy wybiera i opracowuje p. redaktor, która ma w tym samodzielność i swobodę.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Antek - niezalogowany 2022-03-11 09:46:40

    Świetnie. Kilka czy kilkanaście lat temu oddano kawałki działki Ośrodka Kultury pod transformator i przepompownię, a teraz brakuje miejsca na parking. Co za orły wtedy tamte decyzje podjęły? Poza tym ul. 1 Maja jest szeroka. Można spokojnie zwęzić pasy ruchu i po jednej stronie zrobić miejsca na parkowanie równoległe na jezdni. Koszt farby i paru znaków, a jednocześnie uspokojenie ruchu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Farmacja - niezalogowany 2022-03-11 10:45:17

    Racja,niepotrzebny. Kasa w bloto

    • Zgłoś wpis
  • Wiesław - niezalogowany 2022-03-11 15:25:26

    Powiedz to dla Zarządu Dróg Wojewódzkich. Już widzę jak zechcą to zrobić. Standard dróg wojewódzkich wymaga konkretnej szerokości jezdni.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    aha - niezalogowany 2022-03-11 11:00:23

    Totalnie bezsensowne miejsce na parking. Lepiej pomyślcie o przebudowie(wymalowaniu miejsc parkingowych?) aktualnego, bo jest jebitnie wielki. Aktualna sytuacja wygląda tak, że jak ludzie zaparkują po obu stronach aktualnego parkingu to po środku zostaje bardzo dużo niezajętego miejsca, wystarczy na spokojnie jeszcze jeden rząd aut (jak nie 2) po środku parkingu, kwestia ruszenia głową, poszerzenia wjazdu. Jest też pas zieleni od strony sklepu spożywczego, o który można ten parking poszerzyć. Ale u nas zamiast pomyśleć i coś zmodernizować to trzeba walnąć kolejny parking:) to nic, że 60% aktualnego to po prostu pusty plac.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • aha - niezalogowany 2022-03-11 11:04:26

    z resztą widać na załączonym zrzucie - jak wielki jest aktualny parking. Można porównać z autem stojącym na czyjejś posesji, na tym samym zrzucie. Należy zagospodarować miejsca po środku parkingu, ewentualnie poszerzyć o wspomniany wyżej pas i nikomu wtedy nie braknie

    • Zgłoś wpis
  • Wiesław - niezalogowany 2022-03-11 15:32:44

    Teraz ten parking nie jest wielki a odpowiedni, tylko zainteresowanie mieszkańców wydarzeniami w OK zwykle nie jest imponujące. szerokość parkingu jest taka jak niedawno wyremontowanego przy Emilii Plater, akurat na dwa rzędy aut. Planowana rozbudowa zabierze część terenu to i na parking znacznie mniej miejsca zostanie. Pasa zieleni nie można ruszyć bo przepisy regulują odległość parkingów od okien budynków.

    • Zgłoś wpis
  • aha - niezalogowany 2022-03-11 18:18:46

    Nie wiem i podejrzewam, że Pan też nie wie jaka jest aktualna odległość od okien do parkingu, może być tak, że jest jeszcze szansa na zyskanie pewnej przestrzeni

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    masakra - niezalogowany 2022-03-11 11:12:22

    przyszła kolej na kolejną świetną inwestycję, zaraz po polu rolkowym. masakra tyle przydatnych mieszkańcom miejsc można było z tymi pieniędzmi zrobić. a w sejnach w 2022r. jak nie było gdzie wyjść ze znajomymi, tak dalej nie ma. po **** komu parkingi, jak do tego miasta nawet studenci przestają przyjeżdżać w odwiedziny, tak tu wieje nudą.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Wiesław - niezalogowany 2022-03-11 15:36:27

    Jednym z miejsc do których można iść jest OK. Dostępne są pieniądze na jego rozbudowę i modernizację ale rozbudowa pochłonie część parkingu. Pozostała będzie niewystarczająca. Tak wiec dodatkowy parking niezbędny jest miedzy innymi po to by było gdzie "wyjść ze znajomymi".

    • Zgłoś wpis
  • masakra - niezalogowany 2022-03-11 18:33:37

    może w Pana wieku OK jest świetnym miejscem do spędzenia czasu ze znajomymi, wszakże mieszkańców 30- wątpię aby zadowalało. Jednym z miejsc? To jakie są kolejne? Bazylika? Synagoga? Te miejsca, zarówno jak OK, można odwiedzić raz na jakiś czas (raczej rzadziej niż częściej). Przywołuje też Pan parking na E. Platter, który? ten na przeciwko Sejnetu? On ma być porównywalny szerokością? To chyba żart. Proszę sobie wejść na zdjęcia satelitarne i dokonać porównania przed napisaniem takiej bzdury. Przecież ten pod OK jest dużo szerszy, na oko to z 2x:) Nie wiem jak ma wyglądać rozbudowa OK, ale nie wyobrażam sobie jak ma ona pochłonąć część parkingu. Ośrodek musiałby chyba zostać rozbudowany o 50% aktualnej powierzchni, żeby naruszyć obecny parking. Może są dostępne gdzieś plany tej rozbudowy, skoro tyle osób się na nią powołuje?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    popieram aha - niezalogowany 2022-03-11 11:35:20

    dobry pomysł od gościa "aha", na aktualnym parkingu można spokojnie dorobić kilkanaście miejsc

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Wiesław - niezalogowany 2022-03-11 15:38:43

    Pod ziemią? Bo gdzie jeśli rozbudowa zabierze część terenu a przesunąć w stronę okien budynku mieszkalnego nie można?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    beton - niezalogowany 2022-03-11 11:43:05

    1. wyrównać powierzchnię parkingu 2. poszerzyć od strony sklepu 3. namalować miejsca parkingowe, dla tych co średnio mają wyobraźnię żeby zaparkować - tak jak ktoś wcześniej pisał jest dużo miejsca w centralnej części parkingu, aktualnie bezużyteczne, bo wszyscy parkują tylko po bokach 4. zrobić szerszy wjazd/wyjazd, teraz możliwe, że nie parkuje się po środku, bo ogranicza to wjazd/wyjazd, teraz jednocześnie ciężko wjechać gdy ktoś wyjeżdża == kilka-kilkanaście miejsc więcej, na Sejny spokojnie wystarczy zaraz całą zieleń zalejecie betonem, najpierw łąki, teraz to..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Wiesław - niezalogowany 2022-03-11 15:48:13

    Parking szerokością prawie identyczny z niedawno modernizowanym przy Emilii Plater. Proszę tam wcisnąć trzeci rząd aut. Dziś większość aut to nie maluchy. Wjazd pomiędzy inne auta przy dwóch rzędach, większym autem nie jest łatwy. Łąki zabetonowane? Które, biskupie? Raz, że to nie beton a przepuszczalny materiał (który nie udał się wykonawcy i który dotąd nie otrzymał za to kasy) a poza tym powierzchnia alejek jaki to procent ogólnej powierzchni ? 1? 2?

    • Zgłoś wpis
  • beton - niezalogowany 2022-03-11 18:42:05

    Pan tu wrzuci porównanie tych parkingów, bo ja nie kojarzę żadnego na emilii platter "prawie identycznego" rozmiarowo do tego pod ośrodkiem kultury. Przepuszczalny materiał, który nie udał się wykonawcy, czy Pan czytasz co piszesz? To w końcu przepuszcza czy skoro się nie udał to nie przepuszcza? bo wtedy już nie jest przepuszczalny. Rodem z komedii. Beton niekoniecznie miał oznaczać beton, skoro już chcemy spierać się tak dokładnie o materiał, a bardziej niszczenie ostatków zieleni w tym mieście.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jaśko - niezalogowany 2022-03-11 12:54:12

    Po co parking w mieście, skoro z każdego miejsca można dotrzeć pieszo w max. 20 minut. A ludzie spoza miasta mogą parkować pod Synagogą, pod Kościołem, pod Biedronką. Kilka minut spaceru nie zabija.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Wandzia - niezalogowany 2022-03-11 14:31:39

    dokładnie, spacerek wręcz wskazany, to nie metropolia tak jak mówisz, a każdy by chciał dupę najlepiej pod same drzwi podwieźć

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    hahah - niezalogowany 2022-03-11 19:27:35

    co to w ogóle za pomysł???? 12 miejsc parkingowych jest dosłownie na przeciwko OK, pod urzędem gminy, identyczna odległość do przejścia jak w tym planowanym parkingu. popołudniami i w weekendy zawsze puste

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Antek - niezalogowany 2022-03-11 19:32:34

    Kolejny przy dworcu PKS - kilkanaście miejsc parkingowych, 2-3 minuty spaceru.

    • Zgłoś wpis
  • hahah - niezalogowany 2022-03-11 20:14:37

    Antek, nie wspominając o tym biedronkowym.... gdzie poza wtorkiem i piątkiem (rynek) raczej ze znalezieniem miejsca problemów nie ma

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    janek z zadupia - niezalogowany 2022-03-11 21:39:08

    znow palwa wali nawalce, parkingjest, dom kultury niepotrzebny jest by siedziala gropka osob i miala cieple etaty nic pozatym, tam nie dzieje nikt tam oprocz nawalki nie chodzi, czyli zabawa we wlasnej piaskownicy ze swoimi malpkami z pieniedzy podatnikow,

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • ok prezydiuusz faraon - niezalogowany 2022-03-11 22:28:07

    Zaorać i posiać zboże.

    • Zgłoś wpis
  • rico - niezalogowany 2022-03-14 09:49:17

    do Janka z zadupia . Popieram , dobry komentarz

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    przeciwko parkingowi - niezalogowany 2022-03-12 07:30:15

    do Wiesława niezalogowanego. Parking koło ośrodka kultury co najmniej od kilkudziesięciu lat stoi pusty . Foto w załączeniu. Tak jak na foto jest cały czas. Na tym parkingu codzienne parkują dwa samochody osób , które pracują w pobliżu. I to wszystko . Czasem jak jest w O.Kultury sesja Rady Miasta czy Gminy jest więcej aut ale wystarcza miejsc parkingowych. Czasem przyjedzie "kilka aut" - aby wypić wódeczkę na placu przy ośrodku kultury albo zrobić rozróbę, zniszczyć jakaś huśtawkę . Potrzebne drugie takie miejsce? Tzw. trawnik , o którym pan pisał raczej przypomina to tylko z nazwy i odebranie paru metrów tego "trawnika" i dołożenie miejsc parkingowych chyba jest lepsze niż wydawanie na nikomu moim zdaniem niepotrzebny parking kilkaset tysięcy złotych. No chyba ,że Kasa miejska pęka w szwach od pieniędzy? No ale to chyba tak nie jest, raczej od wielu lat jest jej brak. Zieleni wokół ośrodka kultury jest pod dostatkiem - wystarczy zagospodarować dobrze teren łącznie z tym przy rzece (ale to inna sprawa). Jeśli chodzi o zieleń - to może nie trzeba było wycinać drzew (kilku) tylko o nie właściwie zadbać. Namalowanie na szybie drzew chyba nie oddaje klimatu. Tak na marginesie, ewentualna rozbudowa (jak będą na całość pieniądze !) Ośrodka kultury nie zabierze parkingu, więc nie ma o co kopii kruszyć. Przy dobrym rozplanowaniu "starego parkingu" można mieć i zieleń i więcej miejsc parkingowych. No i kto wymyślił studnie na środku parkingu:) A jeśli "ktoś" chce zainwestować w parking, bo ma olbrzymi budżet to może trzeba to zrobić z tym placem z błotem i dziurami pomiędzy UM Sejny a sklepem. NIe daje to dobrego wizerunku. No i jeszcze jedno: jest petycja mieszkańców aby nie robić im "pod nosem" parkingu , nie chcą smrodu , hałasu ,pijackich awantur itd itd - więc p. Burmistrz i Radni wybrani glosami mieszkańców Sejn , w tym tych z 1 Maja raczej powinni się liczyć. No i przy okazji jest w Sejnach taka ulica NOWA - choć wyglądem nie jest nowa. Dziura na dziurze , XXI wiek też jest petycja mieszkańców o jej remont ,może tam trzeba by wyczarować pieniądze? pozdrawiam mieszkańców Sejn

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    przeciwko parkingowi - niezalogowany 2022-03-12 07:30:46

    do Wiesława niezalogowanego. Parking koło ośrodka kultury co najmniej od kilkudziesięciu lat stoi pusty . Foto w załączeniu. Tak jak na foto jest cały czas. Na tym parkingu codzienne parkują dwa samochody osób , które pracują w pobliżu. I to wszystko . Czasem jak jest w O.Kultury sesja Rady Miasta czy Gminy jest więcej aut ale wystarcza miejsc parkingowych. Czasem przyjedzie "kilka aut" - aby wypić wódeczkę na placu przy ośrodku kultury albo zrobić rozróbę, zniszczyć jakaś huśtawkę . Potrzebne drugie takie miejsce? Tzw. trawnik , o którym pan pisał raczej przypomina to tylko z nazwy i odebranie paru metrów tego "trawnika" i dołożenie miejsc parkingowych chyba jest lepsze niż wydawanie na nikomu moim zdaniem niepotrzebny parking kilkaset tysięcy złotych. No chyba ,że Kasa miejska pęka w szwach od pieniędzy? No ale to chyba tak nie jest, raczej od wielu lat jest jej brak. Zieleni wokół ośrodka kultury jest pod dostatkiem - wystarczy zagospodarować dobrze teren łącznie z tym przy rzece (ale to inna sprawa). Jeśli chodzi o zieleń - to może nie trzeba było wycinać drzew (kilku) tylko o nie właściwie zadbać. Namalowanie na szybie drzew chyba nie oddaje klimatu. Tak na marginesie, ewentualna rozbudowa (jak będą na całość pieniądze !) Ośrodka kultury nie zabierze parkingu, więc nie ma o co kopii kruszyć. Przy dobrym rozplanowaniu "starego parkingu" można mieć i zieleń i więcej miejsc parkingowych. No i kto wymyślił studnie na środku parkingu:) A jeśli "ktoś" chce zainwestować w parking, bo ma olbrzymi budżet to może trzeba to zrobić z tym placem z błotem i dziurami pomiędzy UM Sejny a sklepem. NIe daje to dobrego wizerunku. No i jeszcze jedno: jest petycja mieszkańców aby nie robić im "pod nosem" parkingu , nie chcą smrodu , hałasu ,pijackich awantur itd itd - więc p. Burmistrz i Radni wybrani glosami mieszkańców Sejn , w tym tych z 1 Maja raczej powinni się liczyć. No i przy okazji jest w Sejnach taka ulica NOWA - choć wyglądem nie jest nowa. Dziura na dziurze , XXI wiek też jest petycja mieszkańców o jej remont ,może tam trzeba by wyczarować pieniądze? pozdrawiam mieszkańców Sejn

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    sejnianin - niezalogowany 2022-03-12 07:35:34

    do R.S a skąd pan wiedział o petycji mieszkańców 1 Maja ? W każdym razie teraz pan już wie i o petycji kilkudziesięciu mieszkańców ulicy NOWA. Myślę ,że mieszkańcy Sejn chętnie za pośrednictwem Pana portalu poznają warunki ulicy przy której żyją od kilkudziesięciu lat. Bardzo Pana proszę o zapytanie z tekstem" Potrzebny remont ulicy NOWA?"

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Antek - niezalogowany 2022-03-12 16:25:01

    Może przeciwnicy parkingu nie musieliby się dziś angażować, gdyby kilka lat temu nie zadbali o zakaz parkowania na ul. 1 Maja, a jeszcze dawniej nie zadbali o brak dyskotek w kinie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Antonio - niezalogowany 2022-03-13 12:34:57

    a akurat co jest złego w tym zakazie, przecież tam zawsze nasrane było aut pod sklepem i po drugiej stronie, (gdzie właśnie parking OK pod nosem, ale o 3 kroki za daleko by było klientom) teraz przynajmniej można spokojnie jeździć, kto nie jeździł często w stronę Augustowa ten chyba średnio zorientowany

    • Zgłoś wpis
  • EX MIESZKANIEC 1 mAJA - niezalogowany 2022-03-14 10:36:10

    do tzw.Antka -niezalogowanego" , choć wiadomo o co chodzi. Jeśli chodzi o zakaz parkowania przy ulicy 1 Maja to było to zrobione po: 1.konsultacji z KWP Białystok czy KPP Sejny 2.oględzinach Państwowego zarządu dróg wojewódzkich. Oceniono ,że z powodu parkowania po obu stronach ulicy pod sklepem jest zagrożenie życia i zdrowia. Samochody pod sklepem parkowały po obu stronach ulicy. Sklep jest otwarty od 5,00 (choć jeszcze do 6,00 jest cisza nocna). Już od godziny 5,00 pod sklepem i pod domami po drugiej stronie sklepu zatrzymywały się samochody , w tym ciężarowe z mleczarni lub jadące po drewno a kierowcy zostawiali włączone silniki. Chciałbyś o 5,00 mieć w domu ryk silnika z ciężarówki? Wątpię. Dalej , non stop nie można było wjechać na swoją posesję bo zawsze bramy wjazdowe zastawione a kierowcy na zakupach w sklepie? Chciałbyś czekać na możliwość wjazdu na swoją działkę i aż jakiś gość zrobi zakupy w sklepie po drugiej stronie, czyli w sklepie . I tak przez cały dzień? Wątpię. Chciałbyś mieć od 5,00 do 20,00 hałas pod oknami z samochodów , traktorów, ciężarówek ,uruchomiania silnika i ciągle mieć zamknięte okna - bo smród spalin i hałas? Wątpię. Byś nie reagował? Nie dałbyś swoim dzieciom spać? Dałbyś im wdychać spaliny ?Pomyśl trochę człowieku. Teraz o dyskotekach. Nikt nie zabraniał dyskotek - ale chciano aby to było zgodnie z prawem i bez szkody dla sąsiednich posesji. Tylko reagowano na to co się działo przy tych tzw. dyskotekach. Aby mieć prawo robienia dyskotek to trzeba: 1. płacić tantiemy za wykorzystywanie utworów muzycznych - a to kosztuje 2.trzeba zapewnić wytłumienie pomieszczeń , aby hałas "nie umilał " życia sąsiadom (wtedy nie było nowych okien i docieplenia). 3.zakończyć dyskoteki po godzinie 22,00 (bo od 22 do 6,00 jest cisza nocna) 4.trzeba zapewnić bezpieczeństwo i porządek wokół dyskoteki Czy tak było panie antku niezalogowany.? A było to tak: Muzyka na full do nocnych godzin a nawet i do rana. (a jest cisza nocna) Burdy na parkingu , picie alkoholu na parkingu , rzucanie butelkami i inne ekscesy. A przecież to budynek OŚRODKA KULTURY. cZY BYŁA TAM KULTURA ,PODCZAS DYSKOTEK I INNYCH TEGO TYPU IMPREZ? Chciałbyś tego? Dlatego też zabroniono dyskotek "pod gruszą" , pod pałacem biskupim(NORA). Zabroniono , bo przeszkadzało to ludziom. I jak większość jest w Sejnach ponoć katolikami to powinni znać zasadę "nie czyń drugiemu co tobie nie miłe". A więc , czy jak Ktoś ,np. Burmistrz albo radni chcą komuś zrobić parking pod nosem - to czy chcieliby aby parking tam powstał gdyby sami mieszkali po sąsiedzku?)

    • Zgłoś wpis
  • Jaśko - niezalogowany 2022-03-14 21:18:30

    Hałas uliczny, parkujące auta, bawiącą się młodzież... Taka jest cena mieszkania w mieście. Na wsi jest ciszej i spokojniej, ale tam pewnie przeszkadzałoby coś innego.

    • Zgłoś wpis
  • xddddd - niezalogowany 2022-03-20 15:48:58

    "Taka jest cena mieszkania w mieście." To chyba najgłupsze zdanie jakie przeczytałem w tym całym wątku. "Taka cena" więc doj#bmy mieszkańcom jak najwięcej się da? Chyba nie tak to powinno działać

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ja - niezalogowany 2022-03-12 22:45:58

    Są ważniejsze ulice niż ulica nowa :) Przejedźcie się obok szkoły podstawowej nr 2. Zamiast załatać tam dziury i zrobić porządek do wzięli się za jej przedłużenie. Gdzie tu logika? Chyba, że to nowoczesne progi zwalniające, aby było bezpieczniej?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Antek - niezalogowany 2022-03-13 05:57:23

    Przecież jest zaplanowany remont, który ruszy w tym roku.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ??? - niezalogowany 2022-03-13 12:19:49

    A jak się odejmie przepisowe kilka m od każdej granicy z działek sąsiadujących to ile zostanie na ten świetny parking? wtedy to już chyba stojaki na rowery

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • ??? - niezalogowany 2022-03-13 12:25:49

    przy tak wąskiej działce i obowiązujących przepisach to chyba ktoś ma niezłą fantazję na parking

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sejniankap - niezalogowany 2022-03-13 16:24:56

    Witam. Czy ktos wie czy inwestycja parku sciezek jest odebrana?mam nadzieje ze Nie! poniewaz sciezki maja same dziury , warstwy plyt sie ruszaja i platami odpadaja .wstyd!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Jaśko - niezalogowany 2022-03-13 19:12:29

    Będą poprawiać

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ziomek - niezalogowany 2022-03-14 09:48:01

    STRATA PIENIĘDZY, parking po drugiej stronie kina nie jest potrzebny! ZA DUŻO KASY JEST W URZĘDZIE MIASTA W SEJNACH? Jest tyle naprawdę potrzebnych inwestycji a nie drugi parking , gdzie pierwszy pod kinem i tak jest pusty i wygląda jak po wojnie. Może ten trzeba naprawić? Miejsc jest tam po dziurki w nosie . Tylko trzeba zmienić nawierzchnię i poznakować miejsca parkingowe np na skos i wejdzie o 20 aut więcej (ale po co?). A do ciekawostek należy KTO miał tak świetny pomysł ,że prawie na środku parkingu koło kina stoi "studnia" buuuuhahahah. Naprawdę gratuluję pomysłu (ha ha)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Czesław Jerzy - niezalogowany 2022-03-14 10:27:28

    Ten pomysł to brak jakiegokolwiek logicznego myślenia i jest po prostu śmieszny. Mieszkancy na bieżąco wskazuja na co i gdzie powinny byc zainwestowane środki, patrząc nawet po obecnych komentarzach i co? Nic- stworzymy nowy parking. Pomyśl jest śmieszny. Przebudowa lub dostosowanie aktualnego parkingu rozwiąże problem, chociaż tłumów tam nigdy nie ma. Czy przy aktualnych potrzebach mieszkancow na prawdę rozważane jest wydanie nie małych środków na niepotrzebny parking?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tatko - niezalogowany 2022-03-14 10:37:00

    Aktualny parking jest odpowiedni, nie ma potrzeby budowy "nowego". Strata pieniędzy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Arek - niezalogowany 2022-03-14 10:38:12

    NOWY PARKING=zły pomysł . Trzeba może zadbać o ten co już jest koło kina bo straszy swoim wyglądem , woda stoi i jest ogólnie nie powiem co na nim

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Misiek - niezalogowany 2022-03-14 10:43:47

    "rozbudowa Ośrodka Kultury pozbawi ten obiekt części obecnych miejsc parkingowych a pozostała część będzie niewystarczająca". W jaki sposób określono ze pozostała ilość miejsc pozostanie niewystarczająca? Mieszkańcy wyraznie nie zgadzają się z tą opinia, a to w końcu my mamy z tego korzystać! Pomysł budowy nowego parkingu jest po prostu nieprzemyślany

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Polarnik - niezalogowany 2022-03-14 10:51:10

    Nowy parking ? Zdecydowanie zły pomysł. Ten, który jest wystarczy ... nie betonujcie tego miasta do reszty, można zamiast tego zrealizować naprawdę fajną prospołeczną inwestycję...a nie parking.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkanka - niezalogowany 2022-03-14 13:49:43

    Dobry pomysł kilka komentarzy wyżej z dorobieniem miesjc na aktualnym parkingu. Trzeba dostosować i wykorzystywać to co jest.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bond - niezalogowany 2022-03-14 13:52:25

    Zgadzam się, kolejny parking jest niepotrzebny.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Arg - niezalogowany 2022-03-20 15:55:09

    Interesuje mnie argumentacja "za" tym parkingiem. Jeżeli weźmiemy pod uwagę przepisy już tu wcześniej wspomniane, wyznaczające ile m od granicy działek może leżeć parking - to na tej działce zostanie chyba tylko pas po środku... na nie wiem, skutery?..... Kolejno weźmy pod uwagę parkingi: pod urzędem gminy (ktoś pisał że to 12 miejsc), obecny parking (który de facto po deszczu pełni funkcję basenu), parking dwa kroki dalej - biedronkowy, czy na prawdę tak mało jest tych miejsc w obrębie tzw. rzutu beretem od kina? czy po prostu trzeba zrealizować czyjeś "widzimisię"?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo sejny.net




Reklama
Wróć do